Tribal Posted November 3, 2016 Report Share Posted November 3, 2016 Gesendet von meinem MI 4S mit Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
StormTooper4 Posted November 4, 2016 Report Share Posted November 4, 2016 looking good , is that your own work ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tribal Posted November 4, 2016 Author Report Share Posted November 4, 2016 YeppGesendet von meinem MI 4S mit Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
rower Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 I bet your wife has to wear sunglasses to bed if you wear that one when you sleep! Nice work! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tribal Posted November 5, 2016 Author Report Share Posted November 5, 2016 Thanks.Gesendet von meinem MI 4S mit Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
themannier Posted November 5, 2016 Report Share Posted November 5, 2016 Well done ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts